Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
iubesc soarele cu razele lui, stelele in splendoarea noptii, florile…si chiar ploaia…are si ea misterul si romantismul ei…

sâmbătă, 5 septembrie 2009

Welcome

-->

Welcome

Comunicarea pentru fiecare din noi este un mijloc de cunoastere si autocunoastere. Fiecare modeleaza cuvantul intr-o forma aparte, il structureaza si ii da o anumita forma, astfel ca cei din jur sa inteleaga mesajul acestuia. De mult mi-am propus sa-mi creez un blog, un blog al meu personal si nu numai, si al celor care vor deveni persoane interesate de el, insa am renuntat de nenumarate ori la idee, fie din lipsa de curaj, fie din lipsa de timp sau din teama ca nu voi fi inteleasa. Acum insa am simtit momentul oportun si astfel am deschis acest blog. Prin intermediul acestui blog am sa fiu mai aproape de lumea cuvintelor, astfel anume aici voi incerca sa-mi exprim opiniile, impresiile vis-a vi de diferite evenimente, actiuni si intamplari.

Bine ai venit pe blogul meu! Sper sa ai parte de momente frumoase, articole interesante care sa reuseasca sa-ti capteze atentia si placerea maxima de a mai reveni si altadata la el.

4 comentarii:

  1. Bine ati poposit printre noi :D. Din numele meu si a domnisoarei Constantinov dau cele mai inalte aprecieri acestui inceput -ca s-o spun si eu mai lemnos si mai frumos :)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat mai multe postari frumoase si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Faceți căutări pe acest blog