Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
iubesc soarele cu razele lui, stelele in splendoarea noptii, florile…si chiar ploaia…are si ea misterul si romantismul ei…

joi, 14 ianuarie 2010

Entuziasmul ma paraseste :(

E deja seara si ar trebui sa fac ceva pentru ziua de azi. Totusi entuziasmul ma paraseste. Am de invatat o groaza , am de scris niste cursuri, vine sesiune…dar nu am chef de nimic…

Nu vreau sa fac nimic si totusi ma plictiseste acest mod de a nu face nimic. Vreau sa ma odihnesc si totusi nu sunt obosita; vreau sa ma plimb, dar nu am nici o stare; vreau sa ascult muzica, dar incepe sa ma doara capul; as zice ca vreau sa fac ceva, dar nu vreau…

In jurul meu toate se misca, lumea invata, iese, vine, iar eu…

Eu, nu am stare…  Eu nu am chef de nimic… Eu nu stiu ce vreau sa fac azi… Odata imi va parea rau ca am lasat timpul sa treaca pe langa mine si am pierdut o zi aiurea, odata voi vrea sa reintorc timpul si sa-mi completez ziua de azi cu ceva, dar va fi prea tarziu…prea tarziu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Faceți căutări pe acest blog