Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
iubesc soarele cu razele lui, stelele in splendoarea noptii, florile…si chiar ploaia…are si ea misterul si romantismul ei…

joi, 3 decembrie 2009

Orasul Unirii- impresii, sentimente, senzatii...retrospectiva




30 noiembrie, ora 3.30 dimineata, Targoviste suna alarma...inca dorm...mi-e somn...totusi incantata ca plec in Orasul Unirii ma trezesc si incep sa admir murmurul noptii.
Ora 4.30, deja in autocar, ne indreptam spre capitala, spre Bucuresti. O seara splendida, o noapte frumoasa, un cer plin cu stelute stralucitoare, avem un decor perfect...
Peste ceva vreme deja Bucuresti, deja imi revad vechii prieteni, pe care poate nu i-am revazut de multa vreme. Fericita...
Cu Doamne ajuta, plecam spre Alba Iulia. Intre timp admiram frumoasele peisaje ale Romaniei. Urmarim cu ochii Pitestiul, apoi realizam ca suntem deja in Sibiu. Frumos oras, iar clipele zboara usor. Mai facem poze, mai vb si ne indreptam spre destinatia finala.
Orele au trecut, unde mai repede, unde mai usor si in sfarsit ne vedem ajunsi deja in Alba. Acolo unde candva a fost Unirea, acolo unde tricolorul ne-a unit...Peste 300 de basarabeni au participat la evenimentele de la Alba Iulia. Ce fericite au fost clipele sa-mi revad fostii colegi de liceu, sa-i cunosc pe unii pe care ii cunosteam poate numai din poze...
Uniti sub tricolor, uniti la Alba, uniti in orasul Unirii... Ce repede au mai trecut acele ore, acele zile, acele...Au ramas insa in memorie senzatiile, emotiile si POZELE :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Faceți căutări pe acest blog