Despre mine

Fotografia mea
Bucureşti, Romania
iubesc soarele cu razele lui, stelele in splendoarea noptii, florile…si chiar ploaia…are si ea misterul si romantismul ei…

miercuri, 13 aprilie 2011

Alb si negru


Deseneaza-mi…deseneaza-mi in culori…

Dar nu vreau culori colorate, nu vreau verde, nici albastru, nici rosu…Vreau alb si negru. Vreau contrastul dintre ele- viata din ele. M-am plictisit sa te vad desenand nopti intregi pe ale tale hartii imense, lungi, albe si atat de dense. Desenezi o lume in care nu ma regasesc, desi asta e scopul…

Deseneaza-mi… Poate reusesti…

2 comentarii:

  1. hmmm... la tema... asta mi-a trecut prin cap cand citeam... http://www.trilulilu.ro/hybrid4u/ab3374bcee1745

    RăspundețiȘtergere
  2. Mare mi-a fost placerea sa audiez aceasta piesa... "Ma picteaza-n rosu senzual/Ma picteaza in culoarea dragostei..."- sunt superbe versurile. Ms frumos, Dorine pt piesa :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Faceți căutări pe acest blog